tråkigt att steka hemma



dagen till ära är det sjukt fint väder. och inte vet man hur länge detta håller i vårt stabila men osäkra land Sverige. När det gäller väder vet man aldrig vad som kan ske. Idag är det iaf as fint väder, och min kontakt med människor säger mej att folk inte har lust att njuta av denna vackra dag, ev inte kan. Tråkigt säger vi. Så därför funderar jag på att ta mej ut till Länna själv, eller så hämtar jag upp nån längs vägen;D, vore väl toppen? och åker ut. Jag har bilen idag! rrraaaa


Hur som helst så önskar jag att jag vore på bryggan me en kopp kaffe (vuxenpoäng!), en tidning och fötter i vattnet. Mysigt. men så bra är det inte, nej för jag är hemma i storstan, och ska försöka locka människor ut på äventyr.

Koooom igeeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback