vänner är det bästa




DU: du kan alltid lita på mig, I know your heart!!!! jag menar vänner är som hissar... och jag vet vart din hiss kommer ta mig! Och det gör mig överlycklig!!!!Du kommer att gå så långt, det tvivlar jag inte på!!! För du har ditt hjärta på rätt ställe riktad mot rätt ställe!!! Och även om det stormar omkring dig så vet jag att du har en stadig grund!!! så lätt att lite på så lätt att vara med!!

DU: Allt vad du gör kommer att lyckas väl!!! Det vet jag!!! och jag är så glad över det

Jo'anna says: du anar inte, dina ord, otroliga.

Jo'anna says: på rätt ställe, i rätt tid!

DU. Kanske den heliga ande?

Jo'anna says: kasnke;:)!

DU:
jag tror han är rätt haj på msn!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback