dagen MED det



vid det här laget skulle ja vart nere på stan, för längesen! Men icke sa nicke, Johanna är fortfarande hemma och inte har hon ätit frulle än. nej nej. Ska ner och köpa en del julklappar nu var det tänkt, och resten inhandlas imorgon. har en del att göra så att säga:) men det blir roligt. och ni måste ju erkänna att den bästa känslan som finns är när någon människa man håller så där riktigt mycket kär öppnar ens eget inslagna paket och blir alldeles överlycklig. Jag älskar det! jag älskar att ge bort saker och göra människor glada. Har kommit på en del riktigt fyndiga presenter i år, å det gör allt så mkt roligare, när det ligger nåt mer än bara ett paket i tanken. Hur som haver,

sov lite för länge idag. borde ju somsagt redan vart uppe, men men. Ska strax käka lite frukost, där efter pallra mej neråt stan. Ser ut att bli en mysig dag. Ikväll sjunger alla musikklasser på stan kl. 18 00, å det är bland det vackraste som finns! Sjuuukt mysigt är det oxå. så kom till Stora Torget kl. 18 ikväll om du vill känna på lite julkänsla så här 4 dagar före jul!

Igår hade vi en über mysig kväll med god mat och trevligt sällskap. Gillar såna stunder ja, :) f ranskt blev det. Mumma för det.

och jafg vet att jag sagt det förut, men jag ska snaart lägga upp bilder från London.


ha en mysig dag för det ska jag ha!

/JO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback