dagen till ära, julafton är över men underbart kul var det!



Gårdagens dag var underbart mysig:) dock lite tråkigt utan snö. Hur som helst hade vi en mysig dag med kussarna, mormor och morfar, farmor och faster å farbror å vår familj då;) massa julkänslor å goda ting.

å julklappsutdelning tog evigheter:) haha, men det va mysigt. å alla satt med sina högar av paket. först försökte vi vara lite strukturerade men sen blev det fart på det hela:) va sjukt kul:D och alla blev jättenöjda med sina presenter. Va så roligt att se allas miner å reaktioner. det måste va det bästa, rekationerna. mamma å pappa fick bland annat biobiljetter av oss barn som de nu utnyttjar. både mamma å pappa önskade sej biljetter till filmen ARN som har premiär i hela landet idag. så den kollar de på nu:) köpte biljetter å inte presentkort för annars så vet jag av erfarenhet att de där presentkorten lätt kan glömmas bort.

i år va stora mobilåret. 4 st fick nya mobiltelefoner:) jag + min bror och min farbror och kusin fick en varsin oxå;)

jag fick världens bästa mobiltelefon! en i färgarna blå å metall. Kom inte riktigt ihåg modellen nu men den va grym! :) har grejat med den idag lite grann. och så fick jag sminkväskor bland annat, en för självaste burkarna, ögonskuggor, foundation etc. och en för alla sorts pennor. Perfekta! Jag fick även Pengar av farmor! Bäst bäst bäst, exakt vad jag behöver nu i dessa tider:) jag som ska börja spara inför nästa år:) Mormor och morfar gav mig Påslakanset i lila, årets färg 2008:D perfekt det med;) mormor kan hon! fick även lite lila grejer till mitt rum av farmor. Nu kan jag även shoppa loss på Make up store, fick Presentkort på Make Up Store av mamma och pappa
Nu är jag en nöjd ägare av massa,
smycken armband halsband (urfina saker, såå bra) Sjal, en superfin sjal äger jag nu oxå, en svart med massa blommor på!

detta var en del av alla fina saker jag fick igår:) vill inte skriva upp allt här, för just nu har jag ont i huvudet och orkar inte sitta så länge vid datorn mer. Ska nog återgå till dagens fjärde film tror jag! Älskar såna här slappa sköna dagar. va miljoner år sen sist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback