dagens bravader i korthet



lååångsam tandläkare idag. slutade kl. 15 MALIN kom och hämtade upp mej å vic. skjjutsade mej till tandläkaren. eftersom tiden var kl. 16. 00 så satt vi i bilen å snackade en stund;)  häärliga tider. oh vad jag blev glad av att träffa malin:) hon sprudlar av energi den kvinnan! smittar av sig kan ja ju säga:)! Sen vad ja hos tandläkaren EN GRIPANDES TIMME! det som brukar ta högst (!) 15 min tog en timme. lite seg tandläkare:) men det gick bra.

sen åkte jag hem. Emma ringde på bussen, skööönt att få höra kvinnans röst lite. sen nu kom jag hem. ska strax laga mat. Pappa ringde precis från Österrike, han flög dit imorse å ska tillbringa kvällen+ morgondagen där. sen kommer han hem imorrn kväll igen. Knas.! anledningen äör att han + företag är bjudna på JULBORD: hurraaay.

nej ni, nu ska jag laga mat. vänta på mamma å plugga plugga plugga:)!!


btw. har jag hittat mej en ny favorit här i bloggvärlden. redan efter första läsningen. skoj:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback