hööögsta telefonräkningen ever



Från och med idag blir det endast samtal på min mobil och inte fast-telefoni som används av Johanna Sten i mobilärenden.! Jag har ringt för mer än 797.43:- på bara nån månad. vår räkning var på 3230:- typ. Hääärligt och det mesta skapat av mig.

Pappa: men hjälp, så här hög telefonräkning har vi aldrig haft förut Johanna.
Jag: ja sa ju att den skulle bli hög.. (oops, men sååå hög!?ajajj)
Pappa: stryk dina nummer som du ringt så ser vi vem som ringt mest. stryk alla samtal dyrare än 10 kr.

och så gjorde jag det. Så nu blir det inget mer ringande. Men pappa är snäll, detta har hänt förr. dock inte såå där hög. och då har han alltid sagt: aah okej, för den här gåmngen. men händer det igen så får du betala själv. NU ska jag betala hälften själv. Gaaah, mina pengar försvinner. men som tur är är mina päron skyldiga mej nåra hundra så ja har inget ja behöver ta från mitt konto iaf. Taack och lov!

men Huh, inga mer mobilsamtal nu inte. Hurraaaay


Idag har jag varit duktig. Nu ska jag titta på tv och göra nåt mysigt. pusshej!


btw. Pappa har nu kommit hem från Österrike:P haha, glad va han;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback