HYDE PARK here I come



Dags att packa. har varit en fullproppad dag med massor att göra. och mer kommer, tyvärr. har slutfinishen på mitt tal kvar. samt letning av fakta till religionsuppsatsen. Yeaah. Johanna ska nämligen ta med sig sin dator till London. tråk. men sånt är livet om man ska hinna md allt som ska göras:) mend et ska nog gå bra. Hoppas på trådlöst på hotellet men i säkrings skull skriver jag ut info redan ikväll. Smart.

Här är iaf hotellet vi ska bo på, tror att det va här iaf. Myspys blir det. och jag har lovat hela familjen att jag ska vara kameraman denna resa. haha, uppskattat eller inte, men det bir kul. Ser verkigen fram emot att se kända Hyde Park.

image499


Yes. Nej ni, dags å packa. Oh familjen Sten borde omgående gradera sig på ett gäng resväskor i samma kollektion! men till dess får vi nöja oss me de väskor vi har. Vilken jag nu ska ta? Världens största eller en bag liksom..haha, nice. blir till att dela. Jag ska iaf ha med mej min weekendbag, för den är mycket smidig!

AJA, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback