in London,



sjukt go helg måste jag säga! sett det mesta man ska se här borta. Big Ben, madame toussound, julkonsert i en jättegammalt konserthus, jättevackert var det! musikal har vi varit på oxå, såå häftigt. å sen sett heela gripandes centrum. större än jag vet inte vad. sjukt mkt grejer att se!

sitternu på flygplatsen och ska få undan några uppgifter. hinner jag nog på en halvtimme:) flyget går om 45 min ungefär. Ska ladda upp bilder ikväll om ja hinner, annars blir det senare.

London är iaf en sjukt värd stad! Dock ingen stad jag permanent skulle vilja bo i, alltför dyrt för att det ska vara kul i längden.. :) å för låg lön oxå för den delen. Meen accck London i juletider är mums.


Skriver mer när jag är hemma.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback