jul, jobb å julklappar



image502

Yes, nyss hemkommen från jobb å annat. Tröttsam dag med massor av kunder. OCH imorrn väntas ytterligare ett pass, ett längre ännu jobbigare. Kvällen innan julafton liksom, den dagen då ALLA stressar. uuh, och jag som gärna skulle inhandla ytterligare juleklappar vet inte om ja kommer hinna med det. Men har iaf en hel drös med påsar och paket här hemma,så det ska nog bli bra trots allt.! har köpt julklapparna pö om pö i år. och igår inhandlade jag resterande klappar. aja, fårse vart det slutar:)! Mina julklappar är iaf väääldigt snygga måste jag säga:) blir roligt med utdelningen i år.:)

och jag har fått julklapp från ICA, presentkort. skojs:)


vet inte vart kameran är, ska fråga pappa när han kommer hem från sin sista shoppingrunda, julklappar, självklart. sen ska jag fixa in bilderna somja tjatat om!


Mitt rum är iaf väälstädat nu! helt sinnes va fräscht det är:) och mysbelysnngen ärpå., Yes.

också diskuteras det nyår för fullt. massa somfrågat hur jag ska göra, men ja har fortf ingen aning. ska kika på biljetter å annat nu. vet inte om ja har så stor lust att åka bil i nyårstider med halka å grejer. Känns lite läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback