julafton är kommen!



God Jul.och nu är då julafton ankommen. Känns skönt och jaa, jag har faktiskt en hel del julkänslor! FRUKTANSVÄRT MYSIGT! för förra året hade ja inte en endaste känsla av jul.

 har jobbat idag, ganska tröttsam och för frsta gången fick ja 45 min rast:P har aldrig haft så långt förut. Har alltid trott att ja bara jaft en kvarts rast jämt men sen idag så insåg ja att ja faktikst har lunch samt en kvarts chill! myycket skönt.
va inte så jättestressigt idag inte, snarare att ja fick gå å fråga vad ja skulle göra ute på golvet och på lagret. fanns ju inte så mkt å göra i kassan. hade iförsej 5 kassor öppna först, men sen på kvällskvisten blev det mycket lugnare.

hursomhaver så har jag nu lagt ut bilder från London! laddat ner de från kameran. jäättemysigt att kolla på! jäättemkt julkänslor oxå:) hurray.


Johanna samt familjen Sten har haft finbesök ikväll. finbesök från sthlm , å det va trevligt. fick till å me skjuts hem från jobbet:) väldigt skönt. så slapp jag gå:)



imorgon, blir det stooorfrukost med julmusik å massor av gott. familjen + farmor. sen til förmiddag/lunch kommer kussarna från sthlm å faster å farbror. sen på eftermiddagen kommer mormor å morfar. och på kvällen ska vi ha julklappar å massa sånt. och däremellan ska vi käka massor av julmat å grejer! Hurra för en mysig dag!! Längtar till alla julklappar ska delas ut. ska bliroligt att se allas miner:) Älskar att ge bort presenter!!


btw. gick det inte att ladda upp Londonbilderna. kommer senare:)
nu ska jag kasnke kolla på julfilm alternativt sova. Godnatt och God jul!

Kommentarer
Postat av: MALIN

GOD JUL VÄRLDENS BÄSTA JOHANNA! DU ÄR GULD VÄRD OCH JAG LÄNGTAR TILL DESS ATT JAG KOMMER NER! ;) OLALA. WITH LOVE: MALINO! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback