kärlek vid första ögonkastet vic!

image488

hahah kunde inte låta bli. Vic's span i Venezuela. Fotomodellen som var 28år. ohmy vad vi garvade åt detta kort. Vic satt i framsätet, jag bredvid denna man. och vic vänder sig om och tar ett kort på honom. FRÅN INGENSTANS, till råga på detta så BLUNDAR mannen. hahahha, humor.


Aja,  dagen har varit väldigt skön. vaknade (sov i pappas säng, skönt!), käkade frulle, har pluggat, vart på ICA en sväng. ska strax strax iväg till skolan. (fattar inte vad jag gör här?) har drama. Men tack vare min käraste mamma så får jag ta bilen till skolan! Det gör att det blir genomlidligt. det regnar ute! Efter skolan ska jag köpa hem nåt gott. Mums för slöa dagar.



PUSSå hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback