min skönhet och älskling



är denna fina pryl jag fick i gåva av mina föräldrar på juleaftonen. MIN ÄLSKLING för jag gillar den verkligen., passar mej som handen i handsken ungefär;)

image514

"Låt dina ögon vila på skärmen som är i mineralglas. Reptålig och kristallklar, även i starkt solljus.Du känner att T650i är gjord för din hand"

- Ja man tackar,! och man kan ladda upp bilder direkt från kameran till bloggen. det finns till och med nåt somheter "Blogg" i telefonen. Goda ting kan man aldrig få för mycket av. haha,


Thaaanks daddy!


Kommentarer
Postat av: emma

Den är het, nästan lika het som du :)

Postat av: Johanna

emma: jaa men tack du;) ja hållermed:D

2007-12-26 @ 17:53:54
Postat av: Hannapanna

ohlala.. blogg i telefonen, vilken framsteg i utveckligen ;-) jag säger bara GRATTIS JOHANNA ! och du.. hoppas du hade en grymt mysig jul och att vi ses i nyår :)

PUSS PÅ DU!

2007-12-27 @ 23:25:43
URL: http://hannafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback