my perfect match

image481


min framtid innehåller så mycket. OH vad jag längtar tills jag får påbörja den. Samtidigt som jag lever den varje dag. Jag vill verkligen göra såå mycket. Och alla mina undangömda intressen vill jag uppdaga, ta fram och använda.
Hur längesen var det inte jag ens kände på min gitarr? Ve å skam, Johanna! Usccha,

mina framtidsplaner. oh! jag vill verklgen ha dem nu.

och jag ska börja skriva upp de på mer seriösa ställen än i mobilen:P och på små lappar. i en bok kanske.?
Ja, jag har ju faktiskt min idébok från indien som behöver påfyllning. Mums!


btw. pratade vi om LONDON idag, och mamma berättade lite mer vad vi kommer göra där. Att vi ska bo på ett jättenice hotell nära Hyde Park där scener ur filmer spelats in osv. Vi ska gå på en värls-känd julkonsert också. Underbart. Jag längtar så till Oxford Street och all julpyntning.

GE MEJ LOV! GÖR MIG FRI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback