OH

image489   image490


Nu har jag hur mycket pengar som helst, men ingen tid. Det är sämst ska jag säga er! Det spritter i mina fingrar och jag vill ut å kolla på allt fint. Men icke sa nicke. Hur som haver så lever jag igen. Psykologi provet är över! Vad som är kvar är två prov samt 3 skrivuppgifter. Jag tror jag dööör. Min jul börjar den 22 a december mina vänner. Men innan dess så ska jag ÅKA TILL LONDON! och där kommer jag , tro det eller ej, att ha tid för slösande av pengar. UNDERBART! julhandling står faktiskt på schemat å massa annat skojs.! som god mat å ett lyxigt hotell. Jag lever, ja det gör jag.


Nej nu ska jag äta mat. är i min farmors lägenhet alldeles by myself, helt ok faktiskt. har jobbat idag, å kämpat på som ett djur. Uh för otrevliga kunder. Värsta ever.


Snygga kunder gör att man ler. hahah såå kul och såå pinsamt.

- Oj, jag glömde å köpa en påse
- Äh, du kan ta en! och världens smile. HAHA, hejaheja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback