att sakna något, man inte visste att man saknade


imorrn borde det bli träning:) ja, nu har det gått på tok för länge sen sist. en promis borde det bli oxå,
men just som jag tänk ta tag i mitt liv igen, ( jag har ju varit så duktig innan) så kommer förkylningen smygande. Undra vem som smittat? man blir ju smått galen,



oså sitter jag uppe sent å är allmänt tragisk. jag har suttit inlåst på rummet sen 22, va händer?
- jag är så tragisk ibland. och nu lyssnar jag på "I belong to you" med Eros Ramazotti och Anastacia. och den är sjuukt vacker. Jag säger det igen,jag är tragisk . saknas bara en påse choklad och deppet är igång:P
å ändå har jag inget å deppa över, va händer? men det är skönt att ta det lungt å fundera öve rlivet ibland:) å vadet är som gör det värt. å saker som är ovärda,


fin, finare finast. nu vill jag bara åka ifrån denna plats:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback