för att kommentera det som gjorts,



Kanske ska överväga att säga vem du ör nu, innan vi hinne rhöra av oss till dej?
som sagt; man är aldirg anonym på internet. oavsett om du satt på donken elr va hemma !



och för övrigt, har min dag vart as bra. har pluggat effektivt! och tränat (!) ammeen halleluja på den! kände mej riktigt duktig. därefter har jag hängt me mina fina brudar en stund:) sen åkt hem, svarat på mail å nu ska jag sova. Imorrn bär det av till sthlm, tidigt som jag vet inte vad. Ska jobba på pappas kontor:)! blir roligt faktiskt å vääärda pengar:) mys pådet! kan ju ba hoppas på en goo lunch oxå:D!

för övrigt ytterligare en gång, så ska jag käka onyttigt på helger å akta mej för sånt under veckorna!
oså ska jag äntligen komma igång me träningen på alllvar igen. käänns så sjukt bra efteråt!
oså mår man så väldigt mycket bättre oxå, när man väl gör det regelbundet. såå en rrrrrraaaaaaa på den.
det enda som saknas är en gymkompis, ;/ alla gymmar på oolika liksom ! sämst för det.


kraftkallan.com - as värt.!

nej, dags å sova:) jag mår toppenbra!!
kramvänner,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback