kärlekens dag

kärlekens dag


imorrn är dagen, dagen med stort D för vissa. För andra är det den stora pinan då man helst låser in sig med en påse godis och inte går ut förrens dagen är över. Dagen som är fylld av kärlek, nervösa kyssar och en och annan ros. Själv ska jag fira denna dag med mina vänner, låter klyschigt men eftersom jag inte har nån pojke att dela dagen med, så är party med vänner det ultimata. yees. Myyyssigt minst  sagt.

Dagen ska iaf vara fylld av kärlek, - jag har inga lektioner ! Tack för det. Gött! Men trots det ska jag itll skolan,såmkt kärlek som det komemr finnas där vill man inte gå miste om alltför mkt. dagen börjar med fika med klassen. MYSIGT!


såför er alla som längtarefter dagen; njut av varje sekund.
och för er som helst vill låsa in er; Gå ut och köp dej en ros, godis å nåra tidningar, sätt på den skönaste musiken och kolla på de bästa filmerna. och unna dej en mysig dag !


Kärlek från Jo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla hjärtans dag är verkligen en dag med blandade känslor!!

2007-02-17 @ 09:39:14
Postat av: Anonym

ja minst sagt:)!

2007-02-17 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback