lekalekaleka




idag är det en mkt bra dag. för igår gjorde jag mitt sista prov innan lovet. (vi har haft sjukt mkt!!) och idag segar jag bara. slutade tidigt, så jag å vic gick till stan och fördrev tiden, vandrade runt å tittade lite. kollae om vår nyfunna kompis jobbade, men inte:p vi gick vidare å strosade runt . aaas skönt, detta har ja inte gjort på år å dar!! vi gick vidare mot cykeln, där bestämde vi oss för att gå (!) hem, detta gjorde vi, kändes jätteskönt när vi kom fram:) jag som egentligen skulle träna idag fick mej lite motion iaf.
glömde alla träningskläder hemma! säämst,

väl hemma hos vickan fikade vi, å myste. och nuuu, så är vi hos davve å luke är här oxå:), å leker, kulkul:)
får se va som sker ..

för övrigt, MAAAALIIIN du borde komma hit till Uppsala!! saknar ju dej galet mkt. :)


krampåer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback