min vän å jag

min vän o jag


som är så skön att prata med, och som förstår mej å allt mitt babbel, kanske för att hon nästan är jag. mej i en annan kropp, känns så iaf. Dyrbar och vacker är hon:) Min vän,

och snart ska vi till sthlm å parta, på dejt ska vi å ba ha allmänt bra:) oså ska vi prataprata prata.


känslor svämmar över, känslor jag bara vill ta bort, sudda ut och glömma. detta är ba dumt,
Varför just nu?

talar jag för två? D får mej iaf att pirra., sämst.

nej nu ska jag sova, och glömma bort allt,.

hejdå du fina, mkt fina

och emma, du är min så länge tills nån friar :p då äre jag som ska ge godkännande, bara en 10 poängare får dej, en som håller kraven och måtten:) kan bli svårt, bara den bästa klarar det:)

Kommentarer
Postat av: emma

Yes, he must have your blessing. I will promise you that. ÄLskar dej Sten. Helgen blir din och min! pussspådej

2007-02-20 @ 16:30:09
Postat av: Johanna

Emma. yees you have to;) jaaa det är vår helg detta! just you and moi:)!

2007-02-20 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback