Sara, mina vänner är fantastiska.



eftersom jag varken har pengar på mobilen eller kommer träffa dej på nåra dagar, så vill jag tacka dej.
Tacka dej här å nu, tacka dej för den du är. för det du gör, och för att du är du. 

Att du verkligen visar att du bryr dej, lägger energi på att ordna, å ge detta till mej. (musiken var underbar!)
DU är underbar.


Sara min kära vän. Att vi hamnade i samma klass och lärde känna varandra, det glädjer mej.

Ditt hjärta är av guld. Sånt borde uppmärksammas mer. Hjärtan av guld.

Jag hoppas att du når dina mål i livet å att allt blir till det bästa. 
Ska be att allt blir bra, om jag tillåts till det förstås.

Kram


- mina vänner å alla jag har runt omkring mej, är verkligen fantastiska. overkligt bra.

Kommentarer
Postat av: sara

du överöser en med ord som jag varken kan greppa eller applicera på mig själv. men jag är glad över att du tyckte om musiken!
man känner sig så hjälplös när man har med så tunga ämnen att göra, ingenting man säger kan förändra verkligheten när man pratar om döden. så musiken kändes som det vettigaste sättet att visa att jag finns här, och tänker på dig, och hoppas på det bästa.
jag är jätteglad över att jag har fått träffa dig och ta del av din fina syn på världen!

2007-02-03 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback