stil, minst sagt-

stil

man blir ju as taggad. måste ba säga det. och detta va skit snyggt! Har kommit på en ny sak jag skulle vilja ägna mej åt, men det lämnar jag för tillf'ället. Kanske dyker upp senare;)


Idag blire iaf partyparrty hos Sarah, med klasskompisar å annat. Mycket mycket roligt ska det bli!
för övrigt är jag mkt nöjd över mina nyinköpta skor. det kändes skönt att köpa nåt rejält, ja va först inne på att köpa enkla och ganska billiga. Men hör å häpna, mamma tyckte det skulle va dumt å göra det. Skor med "bra priser" har ju en tendens att gå sönder och bli fula alldeles för fort. Så nu tog jag mig i kragen och köpte ett par fräcsha. Jag gillar de, minst sagt!


och annars, så ser jag fram emot en myshelg med Emma, nästa helg. Om allt går som det ska kommer vi ha en lägenhet för oss själva på söder. Thank you ! ;)

Emma det är du å jag:)

Pusssspåer! Nu skajag läsa igenomlite grejer, sen blir det förfest hos Vic;) och sen party:)


ha en rtevlig kväll vänner.

Kommentarer
Postat av: emma

Det är alltid du och jag Sten ;) kärlek.

Postat av: Anonym

emma: forever and ever;) LOVE YOU!

2007-02-19 @ 13:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback