ytterligare kommentarer tas bort omgående!



, idag har min dag varit bra, som alltid. Jag har jobbat med pappa i sthlm hela dagen, så nu är ja sjuukt trött, visste inte att det va så här krävande att jobba 8-17, eller 9-19 blev det nästan.  Huuh, va värsta köerna imorse, så det tog mer än en timme att åka, säkert 1 och 1/2 timme. uscccha, pappa blev smått galen. så kul, för jag ser mej själv i honom.

nej nu ska jag packa, imorrn bär det av till sthlm:) min familj ska till Säfsen över helgen och jag ska till sthlm en natt iaf:) blir mys på det.

Mat och packning nästa.


och ytterligare kommentarer; Kära vänner, för några ovänner finns det inte. Klart man blir ledsen av kommentarer etc. men jag tycker att vi sätter stopp för det som försigåtts senaste dygnet och lämnar  den  offentliga debatten.  Jag tror nog att personen i fråga har lärt sej en läxa på detta:) och att vi alla kan förlåta och gå vidare. ( och har nån några ytterligare kommentarer och problem så ta det inte offentligt! finns många som blandar sej i, och som vi alla vet sprider sej rykten fortare än eld i en torr skog)

skrivs det mer kommentarer om detta tas de bort omgående! fortsätt kommentera, men kommentera mina andra inlägg!


Kärlek till er alla, :)

Kommentarer
Postat av: davve

men ska vi lägga ner sökande efter den mystiske anonyminläggarn!?

ha de underbart i sthlm nu jo'anna=)

forza ragazzi!

2007-02-22 @ 23:27:43
Postat av: Johanna

Davve: njae det behöver vi kasnke inte göra, men man behöver ju inte hetsa:p å inte officiell heller:P
forza raggazi!

2007-03-03 @ 10:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback