at home, otroligt! Indien är bäst!




at home, Jag kommer fortsätta leva i Indien ett bra tag till. Saknar allt ! Underbarast, igår va ja där. nu är jag här. Konstigt hur världen förändras, det går fort, för fort. 

Jag har avart me om mer händelser under denna resan än under de senaste åren, jaa iaf känns det så. 
otroligt många intryck, hur ska detta gå? hur ska allt gå att smälta? 10 ggr mer än resan till Israels alla intryck. Sjukt mkt md andra ord:) men otroligt kul !

tack vänner för dessa två obeskrivliga veckor:) Underbart har det varit, med en blnadning av läskig magkänsla å trötthet på maxnivå. väntande i år ! som vi har väntat, nu vet jag va väntan betyder!
9 flighter i landet Indien säger det mesta. iaf du som vart där, vet av det handlar om. 
Har suttit på flygplatser i säkert 2-3 dygn sammanlagt, men det va det värt.

Nu saknar jag alla människor, å mina iförskaffade "hello my friend"- vänner, de va sköna å gav mej många skratt i allt prutande. haha som vi prutat, nu är jag KUNG! ;) 

har till å me åkt bil 20 km/h 30 mil i dimma !! det kallar jag dimma, man såg knappt 1 m framflr bilen, tack vare vår kära taxichaufför som krockade! med oss i (!) sjuuukt, det va ja, syster per å micka som åkte denna bilen med denna fantastiska chaufför till taxidriver, galet ! men det gick bra,  med några blåmärken å huvudvärk klarade vi oss, bilen var kvaddad ! bilder kommer upp, tack vare detta satt  vi 12 st i en 6 persons bil. tänk er !!  7 h i knä på alla. varmt å mysigt, i fram satt; Calle, i  mitten Caroline på växelspaken typ, stackars liten., sen satt pappa å ja i hans knä, inklämnd i framrutan, (kändes som det iaf) baksätetj satt Per, utan nån i knä - grattis till dej, sen satt mamma me Sofie i knät, bredvid Anki med Micka i knät, längst bak bland all packning, (!) satt Christian, Gabbi å Miriam. tänk er, 12  personers packning oxå!! minst sgt galet, i Indien har man inte bälte! meen I like it, detta va vårt nyår;) hahh, myys på maccedonken å sen bar det hemåt, tack vare krocken å dimman blev det kort nyårsfirande, 1 h 40 min innan 12 slaget kom vi hem, kuuuul:D:D: men det va rolgit, vi hade gött i bilen;) körde lekar å grejer. för ett år sen skulle ja aldrig trott att vi hade pallat detta, att det ens skulle ske. men ack, saker förändras. Uppenbarligen ! inte minst jag själv, många intryck sätter sina spår. I Love Indien !

Alla indier på stranden, hahah de älskade pappa, ni skulle sett:D hahah pappa vit å lång bland 10 korta indier som garvade åt allt pappa sa, han måste vart mkt kul:P


Hatkärlek til detta fantastiskt panikslagna land, som gör att man blir galen å helt ruskigt frustrerad å mitt i alla känslor, kommer det en härlig indier å ler å säger hello, med sin fula accent, å då förstår  man att det som inte hände idag, jaa, det händer imorgon istället. det gillr jag! 

slappna av å njut, menas det nog. jag tolkar det så iaf,

bilder kommer, just nu ska jag packa upp, å vila. titta på bilder å tänka tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback