det är LÖRDAG !



lördag idag och jag är nöjder. Igår va det möte på LO. Innan en sväng på stan därefter hem till Emma för att där kolla på OC å mysa, å därefter gå på möte! Bra möte och kul efteråt. som det ska vara helt enkelt. 
Efter lång tid på LO trängde vi in oss i Thorses bil å drog ett gäng till Hellboms hus. trevligt va det där. och jag envisades med att kolla på OC. men stämningen bröts vid grabbgarven, de tyckte det va tragiskt, men gillade humorn i det, haha för det är verkligen klockrena kommentarer i OC, sjukt kul. 


och för att upplysa om övrigheter (davve observera detta!) så inhandlade jag min skjorta igår. 
Bra jobbat, , som jag har sprungit runt å letat å letat efter nåt vettigt. - Gant, en rutig en blev det. Nöjd å glad.

idag, blir det lite av allt möjligt. har städat på förmiddagen iaf, ska till Vicky, å sen ikväll får vi se va som händer. Beckyy ringde 9.33 imorse å tyckte att jag borde dra me mej folk å gå på fest i Stenhagen ikväll. 
Haahah, får se hur det blir med den saken:P men galen brud som ringer så tidigt ! Sämst,


nej nu ska jag fixa mej, hejsvejs, 


Kommentarer
Postat av: emma

Sten jag saknar dej!!

2007-01-24 @ 19:02:05
Postat av: Anonym

Emm: jag saknar dej! kom kom kom

2007-01-24 @ 21:15:17
Postat av: Anonym

Emm: jag saknar dej! kom kom kom

2007-01-24 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback