inte särskilt aktiv, är du?



men det är väl iförsej ett gott tecken på att jag skaffat mej ett liv;)
kan tolkas på olika sätt, förut va det flera inlägg per dag, nu är det ett inlägg var tredje dag, och det i bästa fall.
kanske har största hysterin kring den nya trenden - Blogg lagt sej. 
Jag minns så väl för ett år sen, måste va ganska precis ett år sen, när en vän till mej påkallade denna trend. 
"snart är detta blogg den största trenden, ALLA kommer ha en egen blogg" Välkommen till bloggvärlden.
mycket riktigt hade min väns ord en sanning i sej, en sanning som hette duga. att Blogga kallas det,
coolt ? hett ? läskigt? - ja, lite kanske. här öppnar folk upp sej för en värld som för de är ytterst okänd. Sina innersta tankar, funderingar å känslor delas hejvilt med människor man inte ens visste fanns. Saker man  inte ens delar med sina närmsta. Sjukt är det, och jag är en del av det. 


det är sant det de säger; världen blir bara mindre och mindre. 
världen går under, jorden går under. 

men någonstans är det slutet på allt, - ja det är jag övertygad om. Slutet på något tragiskt men ändå vackert å härligt. å början på något härligare.

Jag ska upp, dit upp, till min fader, hjälpare & bästa vän. Himlen väntar, 

vart ska du?

Kommentarer
Postat av: m

o ja... åååå som jag längtar efter en bättre värld, en himel, ett paradis, PAPPA...

Postat av: Johanna

M. jaa det är så sant. jag längtar oxå efter detta, men ändå inte. det skrämmer mej att denna världen ska ta slut,

2007-01-28 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback