jag vill ha dej, eller va?




så mkt som snurrar runt. Jag måste medge att lusten att blogga inte återgått, men me tanke på läsare och mitt eget intresse vill jag ändå hålla denna sida någorlunda uppdaterad. (min favoritbloggare släppte allt, plötsligt, - sorg!) 

Kvällen innehöll en del knagglande med engelska glosor. (snart kan jag dem alla,) men så länge har jag tittat på OC, äntligen är säsongen igång! och idag blev jag ledsen, tårar kryper sakta fram i ögonvrån. Trots att det bara är på film, inte ens det, det är en serie, så blir jag ledsen. sorgsen på nåt sätt, Ryan MÅSTE rycka upp sej. jag blir galen på honom ! och mkt mkt händer, hela tiden. Nästan så man tycker One Tree Hill är bättre, å det måste jag erkänna att ja sagt, även här på bloggen. men nu vet jag inte längre. 50/50. 

Nej nog om detta nördsnack. (marissa kom tillbaka)

har idag laddat ner lite godingar, Love me tender - Norah Jones, (vacker som få, jag tror jag döör så mysig), Hör å häpna - S Club 7 låtar, någon mer som får masssoor av minnen när de hör dessa fantastiska låtar? jag älskar dessa, 


något annat som är värt att nämna är att jag idag fick besked om antagande till Venezuela! 
Volontärarbete, 6 veckor på barnhem, + massa spanska. Det blir über skoj detta, 
hoppas och tror att det ska bli bra och rätt på alla sätt och vis. Med Jesus i båten så kan det inte bli mkt bättre än så. 

Venezuela here I come:)! 

Kommenterat idag; Killar tar flickorna med storm! 
Kan väl inte göra mer än att le, hon är klyftig den där kvinnan. haha, emmahellbom.blogg.se skulle addressen visst vara. Fortsättning följer...


för övrigt: samtalade jag i n'rmare bestämt 38 min med min härliga vän Emelie, hennes liv går uppåt, med egen lägenhet å superjobb, liv allt, kan man inte mer än suckta å längta? Skönt för henne att bo i en stad där hus å lägenhet int eär alltför tokdyrt, jag vill också! 
längtar galet mkt, lycka till  med allt. håller nu tummarna för att detta blir bra för dej ! 


för att återgå till min syssla; lyssna på härlig ljuvlig musik, stillsam delirious, fundera ut min framtid, drömma om, å sen sova. 

Godnatt min herrskap, 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh va roligt det låter att åka till venezuela! lycka till!!!

2007-01-18 @ 15:37:17
Postat av: m

hahaha...rätt inställning till bloggen!

låter härligt att åka till venezuela!
hoppas ni får d kanon där

ses

love/m

Postat av: Johanna

ja, om allt är rätt så blir det roligt:)

2007-01-18 @ 21:52:59
Postat av: Johanna

mrK: hahah jaaaveeiiissst har ja;D haha,
jo det låter härligt. men ja vet inte, nu är ja lite tveksam över om ja verkligen vill:P men det är väl så det är, känslor kallas det visst? eller va det hormoner?

:P haha krampådej/jo

2007-01-18 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback