känslor kallas det visst, eller va det hormoner?



ja å inte vet ja hu't me mej själv. Mina känslor svävar, upp upp upp, åså ner, å sen upp igen, å så ner. 
hormonsvägningar, - ja det va så det hette ja. 

och inte är mina jeans tillbaka ännu, galet. Säkert nån som tagit dem. Staackars flicka, så du skämmer ut dej.
eller nej, kasnke inte alls är nån som tagit dem. de kanske ligger där nånstans, eller är påväg hemåt till mej. 
hursomhelst så förväntar jag mej att ha de tillbaka innan veckoslutet. Annars ska daddy köpa nya till mej. 
men snopet känns det, och vääldigt onödigt. 


och nu borde jag sova. för en timme sen, klockan är sent för en som mej. halv nio är den bästa tiden för en ordentlig sömn. Jag är expert på detta område, tro mej. Jag vill ha sömn, ordentlig sömn. så man vaknar pigg. det 'r det ultimata!


Godnatt.


och just det, det var nåt mer ja skull tillägga, men så glömde jag. ;/ tankarna snurrar på högvarv, därav min förvirring. 

Godnatt ännu en gång,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback