mormor, jag kommer att vara vid din sida



för alltid, genom allt.! Vi ska hjälpa dej igenom, å vi ska komma ut på andra sidan, lite starkare, lite närmre, och ännu lyckligare.


du är inte värd detta, du är värd det bästa, 
jag ska hålla din hand, jag lovar. 


------------------------------------------


och så länge jag sitter här, händer ingenting. Jag förstår inte, men saker snurrar runt som ett virrvarr.
Det har vart lugnare nu, det har det. men ändå, så mkt som finns att tänka på. Snurrar in sig i alla tankar som någonsin går att tänka. 

Flera stora saker som jag måste bestämma nu, besluta mej för, eller inte besluta mej för.

En sak jag haft hängande över mej är Intensivkursen för körkortet, det är nu ordnat! 
Jag har bokat, Hasses Trafikskola nästa. :)! skoj för det, Har hört mkt gott om den, å det känns bra. 
Huurra för mej, 

en annan sak, är min CV, wohoo, jag är bra  å med lite hjälp går det mesta;) Thanks a lot,! 



Jag sitter här å funderar över Engelsk litteratur, ganska intressant faktiskt, å ganska kul. tro det ellr ej;) 
skolarbete som är intressant, ja kan du tänka dej, finns en massa roliga saker som man lär sej i skolan.
det gäller att se det bara, å njuta av tiden man lever i nu, Jaa, leva i NUET är viktigt

jag ska göra mitt bästa, å leva i Nuet, se skarmen å det roliga i denna tiden, inte bara längta tills nästa skede i livet, nej kan sluta tragiskt då. 


Life on Mars- David Bowie, skön låt, jag gillar den.
oså är Chicago skön musiklyssning oxå. Yes, konstigt men sant, generationernas musik. Helt klart.

å annars, sitter jag här å inte framför OC, för att vår tv packat ihop. -Sämst för det, eller det är ju en specialare vi har. dator-tv i ett med stor skärm, jag gilla kombinationen, men inte att det ska krångla när jag ska kolla på mitt favvo program number ONE. (nu kasnke du får dej en funderare, va det inte OTH nyss ? ) Då ska jag svara på din funderare, ; jag gillar båda programmen mkt mkt mkt, så enkelt är det. 

GE MEJ BOXEN !



-----------------------

mormor, håll ut. 
Love/ yours



Håll kvar vid allt du har, visa din uppskattning å kärlek. du vet inte hur länge du har dem hos dej. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback