ett berg större än du kan tänka dig,



har du någon gång stått inför en stor uppgift,? det ser ut som ett berg. Du stirrar så länge på det att ju längre tiden går desto större blir berget, samtidigt som berget blir desto större blir du desto mindre.

Jag har en stor sak att göra framför mig. Jag har även något bakom mig, något som vill hålla mig tillbaka. Jag har sorg i hjärtat. För jag vet att jag är här och problemet är där, långt långt långt borta, orsakat av dåliga erfarenheter och rädsla. Jag är fastbunden, jag kan inte göra något åt det. och det gör ont i mig

Men en del saker är rätt, fast att de är väldigt svåra. Jag vill hålla om dej, mitt hjärta. Jag vill hämta er hit, för jag vill ha er här. För jag saknar er, för jag vill att ni ska må bra och att inget ska få störa er.


Dios siempre tiene el control,

jag vill bara ha detta gjort, jag vill göra upp allt. lämna det gamla och gå vidare. Ge mej styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback