at home. mitt hår är blondare



bildbevis på det, javisst

image329


barcelona igår, venezuela imorrn,

ungefär så känns det. igår kom ja hem från barcelonaresan, på lördag bär det av ännu en gång, Venezuela på g.
Idag ringde Maria från föreningen Senapsfröet som är vår kontakt till barnhemmet. ska träffa henne på torsdag och få me mej lite grejer som hon ville ge till barnen och till tatí. Nu är det skrämmande nära, och alla känslor som talar negativt för detta har jag stängt av. tråk tankar får inte förekomma i min hjärna, tillåter jag det får jag panik.
Men detta känns rätt och det är väl det som är det vitkigaste? och jag är inställd på att allt kommer känna sämst ibland och att jag å vic inte alltid kommer va de bästa vänner man kan va:P jag med mitt humör kan nog inte va den roligaste att hänga me ibland:D haha, men tur är väl det att man är inställd på detta innan, då blir det nog bra till slut:) blogg kommer va det som gäller. och jag hoppas innerligt att ni läöser vår snart uppdaterade blogg.


Idag fikade jag på stan me emma, skrev  mitt sista prov för terminen och träffade sen Sara m. gäng vid fyrisån, därefter åkte vi hem till mej sara å ja och hängde som vi inte gjort på tuusen år. och ja driver inte, det är groovt längesen nu, hon åkte nyss hem och ja sitter å uppdaterar bilddagboken från barcelonaresan. inte kommit särskilt långt ännu:P men ja tar en bit i taget. wee,


lycka på topp, trots allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback