det brukar lösa sej



iaf har det gjort det hittills.


ibland ställer man sej undrande frågor som: varför gjorde jag så? vad tänkte jag på när jag sa det?
ibland förstår jag inte mig själv å mina handlingar å ibland håller jag godtyckligt med mej själv om att jag är väldigt väldigt smart.

Kanske är du likadan? - det vet jag inte.


och vart jag vill komma med detta vet jag inte heller.
dagarna blir färre och färre, och det skrämmer mej. samtidigt som det är det jag längtar mest till.
Hur detta ska gå är det ingen som vet. och bra är väl det?

det blir iaf Gud å jag som ska hänga. dagarna i ända. -yäs



image330



bara för att denna bild är så het. och det finns nåt bakom den, ja så måste det vara.



Vänner, det som inte döda, det stärker. Don't forget . och det är bara du som kan begränsa din framtid och dina drömmar. för drömmarna i sig har ingen begränsning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback