jag kommer klara det, vi kommer klara det,



för vi är kämpar, och vi klarar allt!

NU är det här. om några få timmar påbörjar vi vår långa resa till det okända landet. Jag är taggad men samtidigt fylld av tårar.

Det gjorde mest ont att säga hej då till dej Emma, för du har mitt hjärta, du ÄR mitt hjörta, och du kommer alltid finnas där I mitt hjärta, älskar dej så det gör ont! men snart ses vi igen, några ynka veckor som går hiskligt fort, snart står vi där och kramar om varandra och gråter av glädje. du är mitt ALLT! va nu rädd om dej och njut av livet, njut av varje dag, varje andetag av frihet! Önskar dej allt gott, och låt denna dag bli den bästa ever! du GJORDE det! min student-07

kärlek/Johanna


VENEZUELA2007 HERE WE COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback