känn ingen oro för mej,



läs vår numera uppdaterade blogg på: venezuela2007.blogg.se
Vi är taggade! Känner ingen oro, dock lite undrande inför resan. Hur kommer det egentligen bli undrar jag? och tyvärr finns det ingen som kan svara på det, för ingen vet.


jag är glad iaf, för Jesus bor i mitt hjärta. och han kommer hjälpa mej med allt!!
och igår läste blom ett sjukt bra bibelord. "Om människor ljuger så vet du att Gud alltid talar sanning". Känns skönt att veta. Jesus talar alltid sanning, så när han säger att han alltid kommer att vara med mej, bära mej över alla stenar och snår, då kommer han att göra det!



TACK Jesus, ingen kommer någonsin kunna ta dej ifrån mej! Mitt livs stöd.









Kommentarer
Postat av: [email protected]

woohoo!!
Du är så vis min unga dam.. :) det kommer bli sååå bra och underbart för er och jag ska följa eran blogg med lika stor nyfikenhet som omsorg :)
Ska bli riktigt kul att få veta vad som händer för er. fattar inte att ni ska åka!!! helt knas o modigt!! :D kul kul kul
Gud kommer välsigna er massa massa :)
kraaaaam!!!

Postat av: Johanna

Carro: tack kära du:)! jaa oh va glad ja blir:) läs den och kommentera älskade vän! nej ja förstår inte heller. och vi konstaterade idag att det vore ofantligt sköönt att bara få blåsa av denna grej. Tack och du får stödja oss med böner här hemma:)
ha mysiga veckor här hemma så ses vi snart!
kraaam

2007-06-07 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback