oupptäckt.




typiskt mej att sitta å sega framför datorn. Tycker dock att jag är värd detta så mkt som ja haft senaste tidenatt göra.
Imorrn har jag två lektioner sen blir det Kinarestaurang med la familia. Sen ska jag inhandla grejer till Venezuela, resväska å andra praktiska saker och vaccinera mej det sista oxå. Ska tvätta på kvällen, på onsdag åker vi ut till vårt sommarhus i sthlmsskärgård och sover där en natt !! Vi ska inviga vårt fina hus hela familjen innan jag åker. Känns underbart ! pappa å mamma skrev på kontraktet i tisdags och nu ör vi alla rå taggade för att åka ut dit till vårt finaste hus! som är sjukt mysigt, ligger på Blidö, en ö gasnka nära Saltkråkan, så ni kan ju ba tänka er hur mys det är.

Där ska jag hänga med mina vänner när ja kommer hem, ett helt gäng ska vi vara, och så ska vi hänga där flera dagar å sola å bada. - javisst, ge mej!



kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback