biljetter köpta - Venezuela here I come!




LÄSKIGT! Nu är det gjort!! BILJETTER till VENEZUELA är nu betalda!! i 6 veckor ska jag tillbringa min sommar i detta spännande land! Jag är överlycklig!! kommer bli så bra, lärorikt på alla sätt och vis! I sommar ska jag lära mej SPANISH en gång för alla. Weee!

det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på det. Men känns som ettbra val. Nu kommer jag gjort nåt av min sommar. och när jag kommer hem är det en månad kvar. kommer hem precis lagom till sommaren sätter igång, är jämt segt första veckorna innan man kommer igång liksom! Weeee, det är sååå värt,

7400:- tur å retur, tyckte jagva ganska värt! :)

det är moln jag svävar på.Mitt liv är för bra ! och mina föfäldrar är fööör bra. När gjorde jag mej förtjänt av detta?
Älskar er och beundrar er högt!



Victoria, utan dej hade detta inte löst sej, utan dej att jag inte kommit nånstans i sommar:P TACK för din drivkraft. du ärmin fina vän, och ja tycker så mkt om dej:)!


det blir frizon, skärgården och party närvi kommer hem. och vi kommer va så bruna å fina, du å ja vic! och bäst på spanska kommer vi oxå va;)! Sjukt va vi är modiga, stolt över oss! ;) + att vårt PA kommer va gjort INNAN jul och vi har den bästa handledaren man kan tänka sej, min favorit, studierektor Per Arnestål! KLOCKRENT!


Kärlek vänner,

Kommentarer
Postat av: vic

johanna,det kommer att bli sååå underbart!... du och jag vännen, världen väntar på oss!....
mycke kärlek

2007-03-21 @ 15:59:58
Postat av: Carro

åååh!!! fy vad roligt Johanna!!! :D glad för er skull, men väldans avundsjuk!!! ;) kul kul kul :D

Postat av: Johanna

Jaaa, det känns väldigt kul å överväldigande. haha jaa, kommer bli sjukt spännande!

2007-03-22 @ 09:28:21
Postat av: Johanna

Vic: jaa världen väntar på oss!! Here we come!

2007-03-22 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback