Dagen utan D.et - 4 timmars sömn är inte nådigt

Can anybody out there hear me?


jaja, nu har det gått typ en vecka? mer än så sen sist, anledningen till det är min datafasta jag känner mej fulländad.
Hur bra är inte det på en skala? det va Emmas å min sthlmhelg som gjorde det! jag vill tillbaka.
det är ju trtos allt grannstaden. så dit ska vi inom kort. om inte så ska jag dit inom kort, ensam:P nej men ja gillar det, helt klart.


idag består dagen av att min syster som fyller 11. Congrats to you darlin'! jag minns den dagen som igår, eller inte?
igår var det våffelnatt hos fia, mkt mysigt. men ack så trött man är när man kommer hem. 03.47 stod klockan på när jag deckade i min sköna säng efter att insett att min mobil låg kvar i Lukes bil, å stackars han, jag hetsade efter hans nummer å grejer för att ringa. hetsade sönder minst sagt, men det tar han!

middagen hos Gabriella igår, va huur mysig somhelst!:) fina vänner man har.
därefter blidde det en LO trip, och därefter mys hos fia. Gött!

Idag; staaaaan. amen för det. Jeansshopping, (man kan juu alltid hoppas på att man hittar nåra iaf,)
Davve är shoppingpartnern för dagen. låter som ja har nya varje dag. och så är det ju oxå? :p


för övrigt: Huuurraaa för min syster! Hon är bra fin hon:)!


pusspusspusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback