funnen.



snart färdig för idag. Tisdagar är sköna dagar, iförsej är det 2 långa lektioner som kan va sjukt sega. men ba å bita ihop. hellre två sega lektioner än många korta lektioner  så man slutar sent. weee

allt blir bättre och bättre. Äntligen vet jag var orden slappna av  betyder. Allt blir bra.  Trots att ja insett ett å annat så har jag världens läskigaste känsla inom mej, jag förstår inte vad det är om. (eller så gör jag det?)

Det är en stress-nervös läskig känsla. som gör mej smått galen ibland. Särskilt när jag inte kan sova.
men har iaf kommit fram till att jag ska stänga av telefonen, eller åtminstone stänga av både vibratorn och ljudet, stänga av går inte på min telefon, den börjar leva sitt egna liv då. + att ja ska sova tidigt. somnar jag helst vid 22, senast 23 kan ja sova hela natten. Annars är det panik, på det. Jaa, och senaste tiden har nätterna vart fulla me massa grejer, flera nätter i rad har ja suttit uppe, pratat om, iförsej gasnka viktiga saker, men ändå. det är itne värt det. så trött å sleten som jag blir.

Nu behöver jag hjälp av Han där uppe för att orka och hinna med. Men en del saker i livet gör att man blir glad, - på riktigt. och att man lever på glädjen och klarar av det mesta.

och ett som är säkert är ju att ja blivit så mkt gladare senaste tiden. slappnar av mer nu, med allt. och det känns Underbart! Tar livet å allt lätt nu,

och med nyinförskaffade vänner som har de mest visa tankar och smarta funderingar över livet, gör att man fylls av ny energi. med nya insikter av livet ska jag nu fortsätta och fundera vidare över hur man ska handskas med livet.


Idag: Lunch med mamma.

Jag vill ha FREDAG nu!


Kommentarer
Postat av: EMMA

ge mej en dos av din medicin. NU

2007-03-20 @ 15:34:43
Postat av: Anonym

Emma. haha frågan är om ja har nån medicin som funkar?

2007-03-21 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback