I don't want to miss a thing, eller?



visste du att.. om man är under 15 år får man inte blogga. :O det visste inte jag. Men eftersom det inte berör mig så spelar det ingen roll.

Dagens: Gå modell för S.E.E.M. Blir mycket trevligt, och väldigt flashigt.


Det var ganska kul igår, mysigt i bilen hem. Satt i knä på Emma, haha, det gillar vi:D men McDonaldsmaten va äckigaste ja ätit. Uhhh, elle inte äckligast men inte särskilt god, pommesfriten va kalla och mjuka, hamburgaren innehöll många små bitar av LÖK, uhh. men drickan va god iaf, såå där nu vet ni det.


Egentligen hade jag behövt denna dagen för att plugga, räkna matte å skriva min bäst-betyg-uppsats i Människan, Socialt och Kulturellt, uussch jag vill inte. Har ju en del annat å göra oxå, och sämst va ju att vi inte fick skriva Sp5 resumén på boken igår, på måndag blir det istället. Jag som ville ha det överstökat ! jaja,

imorrn blir det övningskörning med daddy, jag är nöjd. Karolinabacken är jag grym på, - dragläge kallas det. Weee,

ikväller vet jag inte riktigt vad som sker, party framför melodifestivalen, som egentligen är ganska överskattad, men ändå sitter man där var eviga lördag, men det är nåt som drar, lite kul är det ändå:)!


Dagens låt: Miss you Love - Maria Mena

för övrigt; Salem är skönast! Gillar denna bruden sjukt mycket:) tänka sej. snart är vi 18. då är det du å ja babe;)
LOVE YOU darlin'!


Kärlek vänner, /Jo

Kommentarer
Postat av: dessan

haha skönt jo'hanna (; inte blogga innan man e 15, hade man ingen aning om ;D mohaha
btw, du har inte addat mej ään ;O jag kanske kan adda ddig :)? va haru? pözzzzz

2007-03-10 @ 11:13:35
Postat av: Johanna

Dessan: ooh förlåt!! kan inte du adda mej? och skriv fin bloggadress igen, hittar den inte;/ pusspuss!
stenjohanna@hot....

2007-03-10 @ 11:24:09
Postat av: dessan

jovisst, dewss.webblogg.se
jag addar ;);)

2007-03-10 @ 14:20:34
Postat av: Johanna

thanks giirrrl!!

2007-03-10 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback