kärlek börjar med bråk, eller inte



Yes, snartt slutar jag för dagen. min andra och sista lektion idag är Svenska :) Känns mycket bra.
blev ju sent inatt, så passar perfekt med kort dag å ledig imorrn! yeah,

mys med emma &co igår. härligt, tänka sej vilka sköna människor man har omkring sej. Man blir så glad !
och imorse när larmet ringde blev ja as taggad, klarblå himmel och sol! kan inte bli mer vår än det, yesss, äntligen !

idag, ska jag skriva min stora människa socialt å kulturellt uppgift, detta hos familjen hellbom. Emma & jag har en härlig vecka, vi ska mysa å slappa, mitt i veckan! Underbart ! sen blir det lite svenska, och matte som ska göras. och imorrn tänkte jag möjligtvis ta hjälp av ett företagsekonomi snille, jag behöver lite hjälp tror ja:P
jag är smart, men läser man en kurs all- by -yourself utan lärare, (bara en skön som kollar upp lite då å då) så blir det lite svårt, så det tänkte jag göra.


MSK uppgiftenskriver jag om Kvinnomisshandel, så himla sjukt men ändå jätteintressant ! Läste massainlägg och artriklar, dagböcker från misshandlade kvinnor igår innan besöket kom, och jag blev everkligen berörd. nästan så man får hålla tårarna inom sej, såå sjukt sorgligt. så många förstlrda liv pga misshandel. STÖRT !

aja, nu ska jag återgå till lektion, skulle ju egentligen bara skriva ut en svenska uppgift som ska lämnas in.

på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback