kommentarerna öser in,




ska bara upplysa om att gårdagen var mycket bra. Med ett smakråd som stöd så löser sej det mesta. Jeans är inhandlade! efter en lång dag på stan, hör å häpna, stan har numera öppet till 17 på lördagar. Grattis till oss,
men som sagt efter en lång dag på stan blev det mat m. daven på Rififi. mkt trevligt mkt gott.

Därefter hamnade vi på Grand, för att lyssna på de alldeles förträffliga Charlotte Wandeby m. band. Sjuukt duktiga måste jag säga:)! de drog igång det. absolut. och med en fanclub framme med scenen var uppträdandet fulländat.
Bra jobbat!

efter många om å men, beslöts det att det skulle bli en hemmakväll, Melodifestivalen och mys med järngänget.
Härligt. Bio ströks därmed från listan. Lite tråkigt, för jaghade hemskt gärna velat se Blood Diamond eller The Departed. verkar ju va as bra filmer. och för övigt går det jäättemånga filmer just nu. så bio inom kort ska det bli!
lätt Luke som hade den avgörande lotten, eller möjligen Vic, för att vi inte skulle gå. Knas på dem.
jaja, Möte imorse:) jag va trött fast ändå vaknade jag 8.30 så konstigt när man vaknar fast att man är trött. aja, sen blev det möte.därefter stan en sväng å därefter hem. plugg i eftermiddag, sen kommer mormor&morfar och farmor. middag. mumma på det.
vad som sker i kväll är inte bestämt ännu, - det kommer. vi pratade bio igår, men får se hur det blir.
Jag är nog på det mesta tror jag:P hahah,


jaja, Ha det bra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback