me and ma darlin'

 
image212

Jag och Emma, en ledig-onsdags-dag. detta precis innan vi skulle ut på vår sunshine-promenad till ICA.




image213

aaahwee, kolla jokern där bak ba;) så het å hon ba vill va me;D haha, that's ma girrrl




 image214

och så här nyttiga va vi, muuummma på godis å redbull måste jag säga;D
hahah och sjukt kul å kolla på människor,


och som vi brukar säga,  uttrycket dök upp igår) sååå är det nån som har många järn i elden är det ju Emma. :D:DHahah vilken kvinna !

det är ba å slå till på henne nu asså, vem vet när hon kommer där gåendes med sin pojkvän, - den väl dolda killen, man inte visste fanns i henness liv typ. hahah;D

 
 

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha jag är jokern! That's the wat it is. And I think I like it too ;) hahah..love you girl.

Postat av: Johanna

Emma: hahah så rätt;) du är min joker. som jag tycker alldeles förfärligt mkt om:)!

2007-03-15 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback