och för er som inte vet...




...så är det helg nu.! Mycket härlig känsla, och jag vaknade inte alltför sent heller, vilket känns skönt. för då har jag hela dagen ledig:)! eller ledig å ledig, ja ska äntligen ta tag i mina 2 uppsatser, MSK- Kvinnomisshandel och Svenska - Ensamhet. men den är ja snart klar med. Blev nöjd faktiskt:) Bara för att ja är så grym på å skriva:D

Ikväller är det party hos Liljebäck som gäller, KUL ! Hade ju ifrösej vart skojs å gå å kolla matchen på Allians idag,
Herrarna spelar. weee

får se hur det blir med det.

Igår va det iaf en joker kväll/natt utan dess like. Hahah, har inte så mycket mer att kommentera om det.
Det va värt att se dej glad Vic! Jag spenderade 53kr på denna fantastiska kväll. Jag fick inte ens en gratis pannkaka, av Pannkakskyrkan, dåååligt. hahha

Kommentarer
Postat av: Josef

åh mer blogg åt folket :)

Postat av: Johanna

Josef: jaamen visssst

2007-03-18 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback