så hett, så rätt



Mys vid fyrisån vore inte helt fel. men idag blir jag nog hemma, sov som en stock imorse så mami lät mej sova.
-Tackar för det.

Äntligen är det vår å värmen är på g. nåt som gör en glad :)




Idag blir det slappt, ska sitta ute i solen å plugga historia va det tänkt.
men först frulle, även kallat frukost.

är as taggad för å köpa solglasögon oxå. Emma soon and very soon;) You and me babe.
+ att jag vill ha vår/sommarskor. köpte för inte alls längesen ett par skor, men de är på tok för varma nu,
vill ha massor av skor. men det kommer ;)

aja, "dags å knyta åt säcken" som nån skulle sagt:P

Kram å kärlek till er alla,

Kommentarer
Postat av: emma

Yes, alltid. You & me babe;) själv är jag också hemma idag. försov mej som en tok:p Aldrig fel med det säger jag. haha..loove

Postat av: johanna

emma: jaa you and me;) aah haha där ser man:P sköönt du;) nej verkligen inte. vva hemma är alltid välkommet:D loovee!!

2007-03-28 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback