Söndag kväll med The Departed

image188

jaa för tänka sig, efter en eftermiddagsfundering utan framgång, så beslöts det ( 10 min innan bussen skulle gå, och ca 20 min innan bion skulle börja) att med trevligt sällskap, ta sej neråt staden å se denna, mkt speciella men ändå sköna film. Jag är iaf nöjd med filmen, trots att ja hade mkt svårt för att sitta still i 2,5 h, ja för så lång va den. men det va gött, ba slappa en söndag kväll liksom:)

och så häär skrevs det på msn strax innan: "JAAAAA, nuu kööör vi Johanna" haha, å så blev det. sprang till bussen med mysbrallor på, med linserna i handen, (dessa togs på, ståendes vid bussen, jag va så snabb att ja fick vänta pöå bussen, å hann därmed att sätta på mej linser vid busshållplatsen! REKORD! detta utan spegel, med linsförpackningen ståendes på marken, skickligt måste jag säga.


Yes,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback