tänka sig,



förutom att svara på mail, lyssna på musik, läsa spanska, slå upp i ordböcker (både på internet å bok) förbereda engelska tal , chatta, läsa bloggar, blogga själv (!) fundera på framtiden och kommande klädinköp, så står jag numera i bostadskö för STOCKHOLM. Endast centrum av STHLM! hurra, Gamla Stan, Södermalm, Östermalm, endast det bästa! jag har åstadkommit något mkt bra idag. och inom ett-två år kasnke jag är boende i sthlm, i storstaden själv., Jag känner mig fullkomligt nöjd med Dagens insats, hujedamej va ja är bra.
alldeles för bra ibland, Framtiden är garanterad. och är jag singel när jag är 25 ( eller var det 23?) så är det oxå ordnat. Alldeles utan slit, Framtiden uppdukad! Thaank yooouu,

Stockholm nästa,

Kommentarer
Postat av: emma

sten!!! visa mej hur man gör? jag vill åxå dit :D hänger du på imorn?? pusss

Postat av: Anonym

Emma: jaa men då fluyttar vi dit tillsammans efter ja gått ut;) puuusss

2007-03-08 @ 20:27:23
Postat av: carro

Vad är det jag ser och hör?!
Ska damen flytta till sthlm!!!??? Det var det värsta :D Hur kommer det sig? vad ska du göra där?! ;)

2007-03-08 @ 21:29:40
URL: http://liljeback.blogspot.com
Postat av: Johanna

Carro: hahah inget bestämt men inom nåt/nåra år så kasnke:) weee, ja ska bo där, plugga kasnke. eller så blir det jobb:)

2007-03-08 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback