The play,




Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker som sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta edm veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Som 7-åring tog jag minst en halvtimme, ibland upp till en timme på mig framför spegeln för att rätta till håret, inte ett hårstrå skulle ligga fel. Jag bytte kläder minst 3 ggr /dag och tights var det enda som gällde. Blommiga skulle de helst vara...

2. Jag är besatt av posters, för att komma ihåg vad jag ska handla/shoppa/göra krävs det många lappar. Ibland skriver jag samma saker på flera lappar för att inte glömma bort något..

3. Jag kan aldrig vara utan nagellack. Tar jag bort ett nagellack måste ett nytt på omedelbart. Om jag inte vill ha något med färg så ska det åtminstone vara genomskinligt.

4. Jag är väldigt envis. När jag väl bestämt mig för en sak så har jag väldigt svårt för att ändra mig. men så länge jag inte bestämt mig är jag ganska lätt att övertala. Kan vara värt att lägga på minnet...gäller bara att hinna övertala innan jag bestämt mej.

5. När jag lyssnar på Coldplay pirrar det i magen. För 2 år sedan satt jag uppe på nätterna och lyssnade på Coldplay i flera timmar. det måste ha något med det att göra.

6. Jag älskar att gå ensam på stan, ensam på promenader och att dra mig undan från folk. I skolan kan jag "försvinna" för att vara med mej själv en stund.. För 2 år sedan lämnade jag skolan å åkte ensam iväg på min moped, just för att få vara själv. Ingen visste var jag var..


Utmanade: Malin, Victoria, Carro, Maja, Rebecka och Micke

Kommentarer
Postat av: emma

Du är en mycket underlig människa. Man kan aldrig lära känna dej nog, och varje stund med dej är ett äventyr. Ett äventyr in ditt liv. och jag älskar det!

Postat av: Johanna

Emma: hahah tackar för det:P det värmde kan ja ju säga;) "du är en mkt underlig person" weee, underliga är vi nog alla. elle rva tror du?
jaa oja, mitt liv är ett äventyr, ett galet äventyr somhar sina mest tvära vändningar.
älskar dej!

2007-03-29 @ 09:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback