vet varken ut eller in,

uppe me tuppen? - jaa, man kan ju börja fundera när hela familjen är uppe å pratar å städar (!) kl. 08.16 en lördagsmorgon. - vad händer med världen?


vad händer idag?

ska iaf på middag till kvällen hos Sara, min älskade klasskompis å vän:)! MYS på det. och eftersom detär utgång efter så vet ja inte vad jag ska göra.
jag fyller18 om exakt en vecka. känns as konstigt. man tänker knappt på det. det slog mej igår att det faktiskt bara är en vecka kvar. har ju glömt totalt. får se va som händer den dagen då oxå, kanske lite släkt hitåt:) va längesen jag såg kussarna. å eftersom Emma å Vic åker till Israel dagen efer vore det skojs å göra nåt me de oxå:)! wee,

om en vecka blir det intensivkurs, och det gör mej så glad. få köra bil en hel vecka, wee.
En aning överexalterad kanske, men det blir skojs. längtar som en tok.

Funderar fortfarande på en Sthlm med nån som är spontan. Finns inte alltför många somär det, men nån :).
Ska iaf äta frukost, steg nr 1.

kan ju upplysa om att ja redan hunnit städa mitt rum + toalett. 10p till mej!


Nu är det party där uppe, as hög musik. Jag säger ju det, vad händer med världen? kl. är liksom 9.51
när hände detta sist att hela familjen Sten va uppe så här tidigt å va så här pigga?
- ja, säg det du.


Frukost nästa, därefter kläder på.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback