A non facking generation



visst är det kul det här med hur människor fungerar? hur anpassningsbara människor är efter situation och miljö.
tanken att vi ena stunden gör på ett sätt och andra stunden står totalt på motsatt sida är nästan skrattretande. Allt beroende på situation och hur omgivningen ser på saker och ting. Egentligen borde vi alla gå på vår egen linje .
That's the way säger jag. Stackars så genomskinligt.

så roligt det kan vara att stå och titta på.


Insåg idag att jag ska vara ganska glad, borde va tacksam oxå. och det är jag ! Inte alltid man tror sej förstå, men idag insåg jag. Det va på tiden säger jag. Härliga tider !


och nu ett uppmuntrande ord till alla er som känner att vägen smalnar, trappstegen blir för höga, fötterna för tunga, och ryggsäcken för ohanterlig.




"Det spelar ingen roll hur sakta du går, så länge du inte stannar."

- Confucius


och för er som undrar så är A non facking generation, KDU:s nya idé. ganska klyschigt om ja får säga det själv. smaaart där mr. M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback