All you need is love, som att du inte visste?



och idag är dagen som jag ska leva.



det är lycka att heta Johanna. Imorrn har jag en lektion, sen ska jag till Flen. Åka tåg 4,5 h tur å retur för att ha en lektion på en timme. Känns mycket värt om jag får säga det själv. Men jag gillar ju att åka tåg och jag gillar Flen, så why not liksom?


Blir sen kväll/natt imorrn, när jag kommer hem ska jag packa febrilt. Ordna med dittan och dattan, å sen sova.
För att döärefter bege mej till Solstaden själv - vårt allas Karlstad. Marriaaa nu äre Värmland på riktigt.
En del av mej så att säga:)! Love love love.



Nu ska jag läsa lite om Delning av celler å annat skojs:), wee, imorrrrn är detta över !! Wounderrbarrrrt!

Ge mej ett MVG tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback