att man aldrig lär sej?!!



att man aldrig lär sej när klocka är för mkt. Hon har gjort det igen, suttit alldelesl för toksent vid datorn.
bloggat, glott, läst. bilddagboken; tittat, kommenterat, gått. itunes; lyssnat, bytt låt, lyssnat, bytt låt.
msn, svarat hej, stängt ner en tråkig konversation, svarat hej igen, vart trevlig (som egentligen stavas ytlig tror ja?), diskuterat, pratat. analyserat. sagt "puss, vi ses imorrn"

Igen var det, det sker hela tiden, varje dag?
när ska detta beroende av denna elektrogrej vara över?
okej, jag ger upp. jag ska skaffa mej en hobby, en ritkig nörd grej som ja jämt ska syssla med, dygnet runt.
tills dess ska jag ägna mej åt mej och min baby. och åt politik kanske, sen åt skolan en månad till, å åt nåra resor som ja ska hinna med inann terminen är slut.
- jo, det ska gå.  sen när jag inte har överdrivet mkt fritid ska ja sätta mej å fundera ut en riktig hobby. förutom min blogg, min bilddagbok, deras bioggar, deras bilddagböcker, och vårt allas msn.


nej, godnatt mitt herrskap. Var noga med vad ni gör av er tid, era dagar, era veckor, månader och ÅR !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback